6 + 6 kníh, ktoré by som čítal, keby som dnes študoval marketing

Ilustračné foto: Antoine Robiez

Tento mesiac som si pre študentov vymyslel trochu iné zadanie, než na aké sú zvyknutí: Prečítať nejakú novú odbornú knihu a zaujať k nej svoj názor. Tu je niekoľko inšpirácií, ktoré ma podľa mňa stoja za pozornosť.

Iste, dobrých kníh je oveľa viac. Preto budem rád, keď do komentov pridáte linky na ďalšie, ktoré stoja za pozornosť. Inšpirácia sa hodí vždy.

SK + CZ:

Kniha: Josh Kaufman: Prvních 20 hodin Jak se naučit cokoli... rychleKniha: Online marketing: Současné trendy očima předních expertůVladimír Kuchař: Medonosný marketing Jak přitáhnout zákazníky

Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk AmazonuViktor janouch: Internetový marketingVýkonnostní marketing s Google Analytics
EN:

growth-hacker-marketingepic-content-marketingkniha-Audience-Marketing-Subscribers-Fans-Followers


how-to-measure-social-mediawebs-of-influence


Ilustračné foto: Flickr/Antoine Robiez


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *